Aangifte - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Aangifte - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Aangifte

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 April 2007 | Spanje, Salamanca

Voor deze blog moet je eerst even de vorige lezen, anders begrijp je er niks van....

Zondag moesten we dus aangifte doen....Ze geven hier naar mijn idee niet echt om buitenlanders...
Naar ons verhaal werd eigenlijk totaal niet geluisterd met als gevolg dat mijn verklaring drie keer herschreven moest worden omdat alles waar een fout gemaakt kon worden dat ook gebeurde....Zo was ik ineens Duits en eigenaresse van het appartement en Lucy was er niet eens bij in zijn verklaring....Terwijl ik mijn verklaring deed over hoe ik werd geslagen, kakelde meneer agent er gewoon tussendoor met de mededeling dat ik weleens een boete van 400 euro kon krijgen voor het houden van een feestje na twaalven....Maffe vent!!!

Toen wij vervolgens ook nog wisten te melden dat wij een aantal hadden herkend als portiers van een club, deed ie helemaal of ie plots stomdoof was geworden...Feit is namelijk dat portiers hier een beschermde status hebben en goede banden met de politie...supercorrupte zooi allemaal...En buitenlanders zijn ze niet dol op dus ik heb er een hard hoofd in dat hier echt iets uitkomt...

Maar goed, vanochtend mochten we foto´s bekijken van alle geregistreerde crimineeltjes...Dat zijn er nog schokkend veel moet ik zeggen....Maar ja daar zaten ze niet bij...Dus nu heb ik een nummer dat ik moet bellen als ik een van de mannen (allen rond de 30) tegenkom..

Nou naar die club ga ik natuurlijk niet meer en ik hoop eigenlijk niet dat ik ze tegenkom...

Wat nu rest is bijkomen van deze vreemde ervaring en me maar weer richten op het examen wat steeds dichterbij komt...

¡Hasta Luego!

  • 10 April 2007 - 20:25

    Simmie:

    Jeetje Sannie...wat een verhalen weer. Deze keer dus iets minder leuke. Tja gekken heb je overal...
    Gelukkig is het bij een "paaseitje" gebleven bij jou. En hopelijk komt het met je studiegenootjes ook snel weer goed!
    Al je verhalen komen mij wel bekend voor hoor...doet mij echt aan mijn tijd in Portugal denken. En dat was toch heel wat jaartjes terug....
    Het is en blijft een hele ervaring die je mooi in je rugzak erbij kan doen en die niemand je meer af kan pakken.
    Geniet er nog steeds met volle teugen van, maar blijf uit de buurt van vage types en hou een beetje rekening met de buren..haha
    Dikke xxx Sim en Snoopy

  • 16 April 2007 - 09:41

    Robin:

    hey sandra, vette blog toch. Nogmaals mijn complimenten voor de zuurkoolstamppot van gisteren! groetjes robin

  • 24 April 2007 - 14:39

    Reiger:

    Meer verhaaaalen!!!!

  • 25 April 2007 - 18:33

    Judith:

    He Sandra. Jemig wat een vreselijk verhaal zeg. Wat zal je zijn geschrokken! Nou, pas goed op jezelf. Veel liefs, Judith

  • 06 Mei 2007 - 22:48

    Karin:

    Lieve San,

    Ik heb gehoord wat er met je gebeurd is van Fred. Nou, gelukkig dat je er nog redelijk van af bent gekomen.En ga je een dezer dagen je examen doen? Morgen of overmorgen mondeling? Succes hoor! Zet m op, je kúnt 't, zei deze oude juf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17386

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: