Antwoorden - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Antwoorden - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Antwoorden

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 September 2006 | Spanje, Salamanca

In deze log zal ik maar eens even antwoord geven op alle vragen die me zijn gesteld in de reacties...
Ik heb begrepen dat er nogal wat onduidelijkheid is over wie ´we´ zijn als ik het heb over het uitgaan....
We zijn, ik dus en mijn medestudenten van school...De ene keer is de groep waarmee ik iets ga doen groter dan de andere keer...

Mijn Spaans gaat wel steeds beter...ik leer elke dag veel bij, maar het blijft nog even moeilijk om het in het dagelijks leven toe te passen...maar goed in de klas kunnen ze me aardig verstaan en begrijpen....

E.A. (Eigenwijze Andreas)zit gelukkig niet in mijn klas...Ik vind het al genoeg dat ie mijn huisgenoot is...hij voert echt over alles een discussie...zelfs met de lerares over woorden....en hij verbetert iedereen voordat de lerares dat kan doen...

Ik ben overigens erg blij dat ik in mijn eigen appartement zit...ze zeggen dat het goed is om in een gastgezin te wonen, maar ik hoor alleen maar slechte verhalen ove r de gastgezinnen van mijn medestudenten...een meisje wordt zo ongeveer genegeerd, dus daar zit je dan met je lekker veel spaans kletsen...en iedereen die bij mij in het appartement is geweest zegt dat ik zooooo veel mazzel heb...ook met de locatie...kortom ik ben erg happy...
Ook met mijn nieuwe bedje (zie eerdere blog)

Ik heb gehoord dat het bij jullie nu erg warm is....hier REGENT HET!!! GRRRRRR...Maar verder is het ook niet echt koud....
Ik ga weer....feesten!!! Hahaha de feestweek duurt nog tot vrijdag...dan maar weer serieus en op tijd naar bed (hahaha)..
¡Hasta Luego!

  • 12 September 2006 - 17:22

    Fred:

    terwijl Olga zit te msnnen schrijf ik alweer een reactie op je blog.
    Wat zijn we toch een modern gezinnetje geworden.

  • 12 September 2006 - 22:55

    Simcha:

    Ha die Sannie.
    Qué tal?

    Even een kort berichtje van mij. Jaja het is weer veel te laat en ik moet eigenlijk gaan slapen....as usual.
    Maar ik heb mijn PC deze week amper aangehad en lees net even je berichtjes en wil natuurlijk even laten weten dat ik ze gelezen heb.
    Goed dat je het matras hebt gepakt en leuk dat je lekker aan het feesten bent.
    Je hebt toch niet teveel naar mij geluisterd en wel kleding bij je voor nu het regent????
    Je moet wel af en toe wat spaanse woorden in je berichtjes zetten, dan haal ik mijn geringe spaans ook weer een beetje op.
    xxx en nog veel plezier.
    Adíos!

  • 13 September 2006 - 09:29

    Olga:

    Hoi San, hoor net van Irma dat ze 9 en 10 oktober bij je komen. Ze slapen in het Ibis hotel. Daarna gaan ze weer door naar Madrid en richting kust. Dan komen wij wel later, verdelen we het een beetje. Tot blog, msn, mail of...snel
    xxxOlga

  • 13 September 2006 - 09:31

    Olga:

    Kun je nog even wat info op de mail ofzo geven over de treinen, naam station enz. in Madrid. Ik zal zelf ook nog even zoeken. Welke site was het ook alweer. Op de startpagina Salamanca staan volgens mij alleen de bussen.xxx

  • 13 September 2006 - 15:33

    Gerdien:

    San, ik word helemaal vrolijk van die weblog van jou.Het klinkt erg goed. Dat feesten in Spanje is wel even wat anders dan in De Bonte Koe zitten op Paardendag. Maar goed verschil moet er zijn.
    Blijf genieten en goed je best doen op school.
    Tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 17407

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: