Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Oktober 2006 | Spanje, Salamanca

Alweer een week voorbij...tijd gaat toch wel snel nu....
Maandag en dinsdag ben ik naar de sportschool geweest....Christine en ik gaan samen naar een sportschool waar we korting krijgen omdat we van een taalschool zijn...Maandag wilden we naar steps maar christine kwam er voor de deur achter dat ze haar schoenen was vergeten, dus ging ze terug naar huis en hebben we spinning gedaan...Dinsdag hebben Christine, ik en Chie hiphopklas gevolgd...Maar met hiphop had ect echt niks te maken...het was gewoon streetdance op hiphopmuziek...De leraar was erg grappig...heel klein mannetje die bewoog als een vrouw...Morgen gaan we weer een poging wagen om naar steps te gaan....

Verder hadden we deze week afscheidsavondje van Andreas (volgens mij heeft hij er 2 gehad)...zie ook de groepsfoto....

Donderdag hebben we spelletjes gespeeld op school met Leni (zie ook foto)...Het was erg leuk we hebben enorm gelachen...Daarna hebben we tapas gegeten omdat het de laatste avond van Angelika was...

Vrijdag ben ik naar de film geweest, Little Miss Sunshine...echt een hele grappige film....heb enorm gelachen...Was trouwens wel een verschil met de humoer van de spanjaarden...Wanneer wij bijna in ons broek plasten van het lachen, glimlachten zij alleen maar een beetje...Wat ook weer erg grappig was....

Gister was het bijna 30 graden en zijn Christiane en ik naar het Park Jesuitas geweest...Daarna hebben we geshopt voor christiane...´s avonds hebben Christine en ik (zijn dus 2 verschillende meisjes he??) film gekeken....Vandaag ben ik weer naar een ander park geweest en het was gewoon te warm om in de zon te zitten....echt ongelofelijk voor de tijd van het jaar....

Vanavond komt het nieuwe meisje in ons appartement...Ze komt uit Noorwegen is 18 jaar en heet..... Sandra!!! Erg toevallig....Ik ben benieuwd....

¡Hasta Luego!

  • 30 Oktober 2006 - 11:04

    Olga:

    Leuke foto's San!
    Je verhalen zijn altijd leuk om te lezen, maar foto's zeggen ook heel veel. Ziet er allemaal erg vrolijk uit.
    Ben blij dat je weer beter bent.
    Het weekend bij Johanna en Gerard was erg gezellig. We zijn erg verwend en zondag bij onze wandeling hadden we heerlijk weer.
    Hoop dat jullie er een leuke huisgenote bij hebben. Tot gauw xxx

  • 30 Oktober 2006 - 15:26

    Lon:

    Hi San,
    Ben harstikke trots op je dat het zo goed gaat en je een ster bent in het Spaans. Wat een leuke taal is het he?
    Was afgelopen vrijdag bij Ol en Fred en hebben toen even gekeken naar wat hotels in Madrid. Ze verheugen zich erg op hun bezoek aan jou.
    Hoop je in de kerst vakantie te zien zodat we gezellig in het spaans kunnen kletsen.
    Veel plezier de rest van de week.
    Kus,
    Lon

  • 30 Oktober 2006 - 19:44

    Liesbeth:

    Hoi Sandra,
    Steps, spinning, streetdance, dat is nog eens wat anders dan therapeutisch sporten bij Jeroen Bijman. Het klinkt in ieder geval erg leuk. En iets op sportgebied doen wat je echt leuk vindt werkt natuurlijk veel beter en houd je ook beter vol. En toch is het goed voor je, wat wil je nog meer?!!!! Olga en ik gaan nog steeds twee keer in de week naar de therapie-sportzaal in de Kerkstraat. Dat wil zeggen .... Olga gaat en ik neem me voor om te gaan. Er zit gewoon een beetje de klad in. Om de een of andere reden is twee keer in de week op dit moment gewoon te veel. En ik weet echt wel dat het goed voor me is! Maar ik blijf volhouden en heb me net voorgenomen om deze week in ieder geval twee keer te gaan (ahum)!
    Wat een fantastisch weer nog daar in Salamanca. Bij ons voorspelt de weerman autoruiten krabben op het eind van de week!
    Veel plezier.
    Groetjes van Liesbeth en Dick

  • 02 November 2006 - 16:43

    Marije:

    Hoi San,
    Je vermaakt je prima, zie ik alweer!
    Geniet er nog lekker van en zeker van het weer. Want inmiddels vriezen mijn tenen eraf! Hahah.
    Liefs,
    Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17419

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: