Supergaaf weekend!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Supergaaf weekend!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Supergaaf weekend!!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

14 Januari 2007 | Spanje, Salamanca

Dit weekend was het gaafste weekend wat ik hier tot nu toe heb gehad...en ik heb hier een boel leuke weekenden gehad, dus kan je nagaan.... Het was voor mijn gevoel ook het langste weekend ooit....

Donderdag heb ik trouwens meegedaan met de Tapastour....Dan gaan we met de school naar barretjes...Was erg leuk want ik heb 3 nieuwe barretjes uitgeprobeerd waar het eten fantastisch was, maar waar ik nog niet eerder was geweest....

Vrijdag na school heb ik eerst een royale siesta gehouden van 4 uur (mag ik geen siesta noemen van de lerares..dat noemt ze gewoon slapen!!!)

Daarna heb ik tapas gegeten (zie foto´s)...Ik moest iedereen rondleiden aangezien ik de ´expert´was....al mijn restaurantjes werden goedgekeurd...

Daarna hadden we een feestje in het huis van een Nederlandse en een Belgische jongen (Sebastiaan uit Den-Bosch en Yves-Laurent uit Brussel).... Daar heb ik veel leuke nieuwe mensen ontmoet (zie foto´s..), waaronder Maria uit Venlo, Katja uit Portugal en Erica uit Amerika..... Leuke meiden en we gingen dan ook uit met de hele groep....In the Irish Rover ontmoetten we een groepje Madrilenen, lekker veel Spaans gekletst...en weer leuke mensen ontmoet (zie foto´s)...Onwijs toffe en lange avond...Ik lag om 7.45 uur in mijn bedje....
Was wel grappig want het Koreaanse meisje (Bianca) uit mijn appartement stond op toen ik naar bed ging....

van 8 tot 12 geslapen en toen stond Bianca in mijn kamer om te vragen of ik boodschappen ging doen met haar....Dus ik boodschappen doen in mijn half-dode-ik-wil-slapen-stand...Eten en hup weer terug naar bed...

´s avonds was ik uitgenodigd in het appartement van Maria omdat Katja Bacalao ging maken...Was erg gezellig, lekker gegeten en daarna hebben we een film gekeken...
En toen gingen we maar weer eens kijken in onze favoriete bar Irish Rover...Was opnieuw weer erg leuk en laat....

Vandaag heb ik uitgeslapen, mijn kamer opgeruimd enzo en straks ga ik naar voetbal kijken (Real Madrid)...

Hopelijk komen er nog veel van dit soort weekenden!!!!

  • 17 Januari 2007 - 12:08

    Marije:

    Hoi San,

    Hoorde van je mama dat je een leuk weekend had gehad. En aangezien ik geen computer thuis heb kijk ik stiekem op mn werk, haha. (wel in mn pauze hoor)
    Veel plezier.
    Marije

  • 17 Januari 2007 - 16:17

    Olga:

    Hoi San,
    Ziet er allemaal weer heel erg gezellig uit. Ben je je al weer aan het voorbereiden op het komende weekend? Vond je de bacalao echt lekker? Zelfs Fred eet dat niet zo graag!
    Ben blij dat je het weer warm hebt. Hier is het ook niet koud, maar wel weer storm en regen.xxx
    Olga

  • 18 Januari 2007 - 20:45

    Fatima En Erik:

    Lieve San,
    Wat een heerlijke tijd heb jij daar zeg! Je ben puur aan het genieten zo te lezen. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en leuk om op de hoogte te blijven van je belevenissen !!!
    Groetjes en liefs Fatima en Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 17415

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: