Record niet schrijven!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Record niet schrijven!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Record niet schrijven!!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Februari 2007 | Spanje, Salamanca

Tja schandalig!!! Eerst was het al lang als ik tien dagen niet had geschreven....nu is het al ruim drie weken....sorry!!!

Maar ja nu kunnen jullie weer allemaal reacties plaatsen (vind ik leuk)...

Maar goed, het is zo lang geleden weet niet eens meer wat ik allemaal heb gedaan...ff snel mijn laatste blog lezen hoor.......
Ow ja de Amerikanen...nou die zijn dus al een tijdje weg.... De twee koreaanse meisjes zijn er nog en de derde is ingeruild voor een nieuwe; Christina.....

Verder heb ik erg veel lol gehad met Menno, een nederlandse jongen die hier een maandje was, maar inmiddels ook weer weg is...

Verder heel veel met Maria, Erica en Desree(desray)opgetrokken....Twee weken geleden alweer (pff tijd gaat echt snel) waren we op een feestje met allemaal Zuid-Amerikanen...was erg grappig want er waren ook een aantal Colombianen en die hebben Colombiaanse hapjes gemaakt...Dus dat was erg leuk....

Het leukste was natuurlijk dat mijn lieve broer mij op heeft gezocht hier!!!!
Vorige week zaterdag heb ik hem opgehaald van het busstation hier in Salamanca....We hebben bij mij thuis wat gegeten en daarna gingen we naar Maria´s huis omdat iedereen mijn broer even wilde aanschouwen....

Daarna zijn we nog even uitgeweest omdat hij natuurlijk mijn tweede huis (Irish Rover) moest zien...Hij vond het er leuk....

Zondag hebben we rondgelopen in de stad en koffie gedronken met Yuka en Chie....Was erg gezellig en ´s avonds zijn we uit eten geweest....

Maandag hebben mijn leraressen op school hem even bewonderd en daarna zijn we de stad ingegaan...rongelopen beetje geshopt...
´s avonds zijn we naar een wijnbar gegaan en daarna vroeg naar bed, want dinsdag moest hij om 6 uur alweer op om weer terug naar Nederland te gaan...

De rest van de week was rustig en dit weekend was het hier ook carnaval...veel verklede mensen...en leuke sfeer...

Dan nu op de valreep nog even het laatste nieuws voor degenen die het nog niet weten: Ik heb besloten om tot eind mei te blijven...De bedoeling is dat ik hier DELE-examen ga doen in mei...Als je dat haalt krijg je een Europees Diploma Spaans....

Dus nieuwe ontwikkelingen...Ik ben hier dus ook nog lang niet klaar in Salamanca!!!!

Dus kunnen jullie nog langer van mijn verhalen genieten...tenminste als ik ze blijf schrijven hahahaha

¡Hasta Luego!

  • 20 Februari 2007 - 12:37

    Reiger:

    Zussie, ik vond het echt supergezellig! Ik stuur je vandaag wat foto's voor op je blog!

    xxxxxx
    Rogier

  • 24 Februari 2007 - 17:24

    Judith:

    He Sandra. Wow wat een mooie foto's! Je ziet er goed uit! Gooi je haar wat vaker los haha. Ik ben blij dat je het nog steeds zo naar je zin hebt in Spanje. Wat leuk dat je weer een nieuwe uitdaging aan gaat, je gaat vast dat diploma halen. Ik zit er serieus over na te denken om je op te zoeken in Spanje, als jou dat ook leuk lijkt.

    x Judith

  • 25 Februari 2007 - 17:16

    Nelleke:

    Lieve San,
    Vandaag, een druilerige regenzondag, je laatste berichten gelezen. Ik heb het rijk alleen, want Ed is met Monci, Jeroen, Erik en de kleinkinderen naar de wintersport.
    Wat een nieuws, dat je er nog een paar maanden aan vast knoopt! En wat leuk, dat Rogier op bezoek is geweest.
    Mooie glamourfoto's.
    Liefs en tot de volgende keer.

  • 09 Maart 2007 - 01:05

    Simcha:

    Mooi hoor die nieuwe look!!!

    Maar iets minder kohl mag ook ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 17418

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: