Lange week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Lange week - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Lange week

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

25 Maart 2007 | Spanje, Salamanca

Nou daar ben ik weer hoor...had ik eindelijk weer eens een stukje geschreven klapte de site er ineens uit..stukje weg!!! grrr... Maar ja toen had ik eventjes geen zin omhet weer opnieuw te typen...

Vorige week ging Willeke na een maandje hier weg... Drama!!! Voor de eerste keer dat ik het echt heel erg vond dat iemand weg ging... Ook lea, duits meisje, ging weg en dat vond ik ook niet leuk....

Maar goed, op Willekes laatste avondje gingen we eerst bij de Chinees eten... was heel gezellig...daarna gingen we wat drinken bij een irish pub en daarna gingen we naar een feestje bij Yves thuis...Yves is een belgische jongen...Daar hadden we een leuk feestje...Jammer voor hem was alleen dat alle buren woest waren en op een gegeven moment de politie zelfs aan de deur kwam...Nog jammer was dat we dat niet hadden gehoord en het allemaal nog erger werd...ahum
Gevolg: Yves stond per maandag op straat!!! OOPS!!! Maar goed het scheen al het zoveelste feestje te zijn en de huisgenootjes waren hem ook wel een beetje zat...hij betaalde ook de huur altijd veel te laat...

Maandag heb ik met Laura beerpong gespeeld...victorine en evelyn waren ook mee...Laura en ik lagen er weer kansloos uit in de eerste ronde, maar victorine en evelyn kwamen tot de laatste vier...Maandag is geloof ik weer nieuwe herkansing....

Verder heb ik deze week veel rondgehangen in het huis van Sebastiaan en Joe, waar Robin ook vaste gast is en waar Yves tijdelijk vertoeft(hopen ze tenminste)...
Sebastiaan en Robin zijn Nederlands, Yves dus belgisch en Joe is Frans....

Woensdag was het plan dat ik met Laura Paella zou gaan eten, maar ze hebben hier bedacht dat ze dat het liefst ´s middags eten en ´s avonds konden we dus bijna niks vinden wat betaalbaar was...uiteindelijk in een restaurant beland waar we vervolgens niet meer bijkwamen van de slappe lach...we waren onwijs melig...was erg gezellig...

Verder veel uitgegaan de laatste tijd..dus liesbeth maak je maar geen zorgen hoor, ik kan én uitgaan én serieus studeren...is toch een klein talent hahaha...

Deze week ga ik verhuizen, dus moet al mijn spulletjes verzamelen, inpakken enzo...Heb er wel veel zin in...

Vanavond ga ik pannenkoeken bakken bij de jongens...(zie boven)

Ik zit trouwens nu weer alleen met Chie in een klas...De koreaanse jongen moest wegens problemen met zijn universiteit terug naar Korea...Gezellig weer met zijn tweetjes dus...Dele gaat nog steeds goed, maar ook nog steeds pittig..

¡Hasta Luego!

  • 26 Maart 2007 - 15:03

    Olga:

    Hoi San, Nu weten we waarom we zo lang op een nieuwe blog hebben moeten wachten. Maar we zijn weer bij. Zijn de pannekoeken goed gelukt? Succes met de verhuizing en natuurlijk met Dele. We horen wel hoe je nieuwe huis bevalt.
    Tot gauw en liefs
    xxOlga

  • 29 Maart 2007 - 21:28

    Marije:

    Hey San,
    Ben trots op je dat je je tijd daar hebt verlengd. Nu heb je de kans. Over een 5 jaar loop je met 4 koters en een man en dan krijg je de kans niet meer ;).

    Doe voorzichtig.
    Liefs,
    Marije

  • 01 April 2007 - 16:39

    Eileen:

    Hey San,
    Hoop voor je dat je nieuwe huisje je ook goed gaat bevallen.
    Veel plezier deze week weer, en succes met je dele!

    xxx Eileen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 17414

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: