Ik ben er nog hoor!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Ik ben er nog hoor!!! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Ik ben er nog hoor!!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 November 2006 | Spanje, Salamanca

Ik ben er nog hoor!!! Voordat mensen zich af gaan vragen of alles nog goed gaat....Ik was ziek....was afgelopen week na zes keer voor niks te zijn geweest eindelijk bij de dokter in het ziekenhuis...Het goede nieuws was dat ik geen TBC heb, maar wel een luchtweginfectie...nou ja vooruit dan maar...Heb medicijnen gekregen en nu gaat het eigenlijk steeds beter.....

Mijn laatste blog dateert van 1 november (ooo schandalig!!!)... de dag na Halloween en de dag dat ik mezelf had beloofd om niet meer zoveel te drinken hahaha....Die belofte heb ik volgehouden tot.... vrijdagavond!!!! hahaha nou is toch een goede drie dagen...
Het was wel echt een te gekke avond....Eerst gingen we naar de Chupiteria (bar waar je €0,90 betaald voor shotjes als tequila, vodka etc..) Daar hebben we eerst even ´ingedronken´...Ik heb toen Vodka gedronken, getver das echt ranzig spul....Daarna hebben we weer een nieuwe tent ontdekt...De Irish Rover...Een irish pub, maar waar je ook heel goed kan dansen....Wat we dan ook zo´n beetje de hele avond hebben gedaan...Zelfs op het podium!!!!! Lachen joh....
Christine, Sandra en ik gingen helemaal los op het podium....Jammer was alleen dat hoe meer lol wij hadden, hoe chagrijniger de jongens uit de groep werden....Ze gingen er namelijk van uit dat wij alleen maar lol kunnen hebben als zij in de buurt zijn...Nu zagen ze dat wij ook zonder hen enorme lol hadden....Beetje jammer maar ja....De jongens vertrokken en wij gingen gewoon door...Er moet trouwens even bij worden vermeld dat het allemaal Duitse jongens zijn en die zijn dus echt heel stom.....Ze zijn echt heel erg arrogant en gedragen zich als kleine kinderen....Twee dagen daarna wilden we namelijk wat gaan drinken in en bar en toen belden ze ons dat ze ons nog wel zouden bellen want ze gingen even een ´boys-night-out´ houden....whatever!!!

Nou wij dachten prima zoek het maar uit...losers!!! Dus wij naar een andere bar...weer superveel lol, veel heen en weer geflirt met de jongens achter de bar (echt veel te leuk)...kwamen de jongens binnen, waren ze boos dat we daar zaten en lol hadden!!!! Echt heel apart...maar we denken dat deze jongens in Duitsland blijkbaar erg onweerstaanbaar zijn...maar hier in Spanje werkt dat toch niet echt en daar balen ze van hahaha
Het is eg irritant, maar levert ook wel weer grappige situaties op.....

Nou ja de rest van deze week was ik ziek en heb ik alleen iedere dag de gefrustreerde verhalen van Sandra gehoord over Dumb-Tobias en Ass-Tobias (tja Eileen ik kan er niks anders over zeggen) hahaha.....
¡Hasta Luego!

  • 10 November 2006 - 17:03

    Eileen:

    Hey San,

    Eindelijk...weer wat te lezen,....... Je vermaakt je goed, en zo hoort het haha!
    Maaruh, wordt wel weer mailen hoor......!!!!!!!!!
    Fijn weekend, en ennuh, niet te bont maken he!
    xxx

  • 11 November 2006 - 10:47

    Liesbeth:

    Ola Sandra,
    Nou, gelukkig geen tbc!! Een luchtweginfectie kan ook erg vervelend zijn, maar daar is met medicijnen goed wat aan te doen. Fijn dat het nu weer steeds beter met je gaat. En als ik je verhaal goed lees, gaat het eigenlijk al weer erg goed met je (haha). Lekker doen waar je lol in hebt hoor!!!
    Groetjes van Liesbeth

  • 13 November 2006 - 12:28

    Marije:

    Haha, die mannen! Jullie doen het erg goed hoor ik alweer!Vind je verhalen erg leuk om te lezen!

    Geniet er van en ik hoop dat je snel weer beter bent.

  • 15 November 2006 - 16:14

    Nelleke:

    Lieve Sandra,
    Heb weer eens al je verhalen gelezen. Vervelend van die luchtwegeninfectie, maar misschien werken al die sangria's daar wel goed tegen.
    Nog even over allerheiligen en allerzielen, vanuit mijn oude katholieke opvoeding kan ik je vertellen dat die dagen hier ook nog bestaan en hier beleefd worden.
    Je ouders en broer zie ik a.s.zondag weer eens, want dan viert Erik zijn veertigste verjaardag. Het feest is bij Kraantje Lek. Hopelijk is het goed weer, dan kunnen de kinderen ( er komen wel 25 ) buiten in de duinen spelen.
    Lieve groeten van ed en van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 17409

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: