Update - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Sandra Smalhout - WaarBenJij.nu

Update

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 November 2006 | Spanje, Salamanca

Daar ben ik weer eens met een update....
Alweer tien dagen voorbij...gaat toch allemaal wel erg snel nu....Veel gedaan afgelopen tijd....Vorige week zaterdag gingen we uit met een hele groep....was erg gezellig...Er zit nu ook een belgische jongen op school Arnold (zie foto)...Hij blijft tot volgende week vrijdag....Verder zijn er weer een aantal Duitsers en een Nederlandse jongen Jolmer...

Vorige week woensdag hebben we paella gemaakt op school...Hij was dit keer lekkerder dan de vorige keer.... Daarna zijn we naar de Erasmusbar geweest waar op woensdag intercambio is...Dan komen er spanjaarden (tenminste dat is de bedoeling)...Afgelopen woensdag was er echter voetbal op de televisie (EK-kwalificatie Spanje-Roemenie) en er waren dus geen spanjaarden.... Ik heb echter wel de hele avond Spaans gesproken met een groepje aziaten.... Was erg gezellig...We gingen naar een bar waar je voor 3 euro een liter Sangria kunt drinken....

Vrijdag gingen we uit....Was errug gezellig en lag om 6 uur in mijn bedje....Zaterdag hebben Christine en ik een wandeling gemaakt door Salamanca en ´s avonds gingen we wederom uit en lag ik opnieuw om 6 uur in mijn bedje....Gister dan dus ook weinig uitgevoerd....behalve natuurlijk mijn vaste schoonmaakdag...
Morgen komen mijn lieve papsie en mamsie en daar kijk ik heel erg naar uit...

Mijn Spaans gaat overigens aardig goed....Ik praat het steeds meer en beter...Vrijdag had ik opnieuw examen en weer heb ik een sobresaliente gehaald (9)....
¡Hasta Luego!

  • 20 November 2006 - 22:17

    Fred:

    Lieve San,
    we komen d'r an!

  • 21 November 2006 - 15:01

    Gerdien:

    Lieve San,
    Leuk dat je weer iets van je laat horen. Er zit wel steeds meer tijd tussen, volgens mij een goed teken.Dan heb je het immers druk met je leventje daar.
    Bram is inmiddels alweer 5 jaar en heeft een heel leuk eerste feestje gehad. Lief dat je een kaart gestuurd had, we krijgen niet elke dag post uit Spanje, hoewel het is bijna 5 december.....
    Wel heel fijn om je ouders te zien dan kunnen ze met eigen ogen jouw "nieuwe leven" aanschouwen.
    Doe ze maar de groeten van me.
    Je ziet er trouwens
    stralend uit op de foto's.
    Van al dat uitgaan, leuke mensen, lekker eten en dan ook nog goede cijfers gaat iedereen stralen.
    Liefs,
    Gerdien

  • 23 November 2006 - 18:51

    Rogier:

    San san san!!!
    Eindelijk heb ik weer tijd om je blog te lezen en
    je te schrijven!
    Nog steeds goeie verhalen!
    Je gaat tegenwoordig vaker en langer uit dan ik, dat is een goed teken.

    Het doet me goed om je zo te horen en te zien (je ziet er goed en gelukkig uit!), het klinkt alsof je het nog steeds erg naar je zin hebt en je daar als een vis in het water bent.

    Over vissen gesproken, ik heb er twee voor mn verjaardag gekregen van Tropical Danny!

    Fijn... Zit ik daarmee opgescheept.

    In ieder geval is het erg druk. We hebben net 2 weken keihard gewerkt aan de Heineken pitch voor de muziekstrategie 2007,8 en 9. Een pittige kluif. Vanochtend hadden we presentatie. Gisternacht tot half 4 gewerkt en om 8 uur weer op. Nu dus extreem gario. Maar het ging goed!

    Afgelopen zondag naar het feessie van Erik geweest. De goede man is alweer 40 geworden, maar dat weet je vast wel. De kids hebben me nu geloof ik ontdekt en putten vooral veel plezier uit het zoveel mogelijk naar beneden trekken van mijn broek. Alsof die niet laag genoeg hangt. Maarja that's what kids are for.

    Leuk bruggetje naar het volgende grote nieuws: (volgens mij weet je dat nog niet) Wiecher wordt vader!!! Rosa is nu 4 maanden zwanger, bizar he! Maar echt tof voor ze... Moet ik ook maar snel even een vrouw vinden, kan je tante worden...

    Als het goed is zijn di papa & di mama nu bij je. Dat moet heel gezellig zijn..
    Doe ze maar de groeten.

    Fijn om je snel weer te zien in Nederland, daarna kom ik een weekend naar je toe!

    Ik mail je snel weer en kijk uit naar je blogs!

    Lieve zus, veel love, xxxxx

    Rogier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Welkom allemaal op mijn reis-weblog.....leuk dat jullie een kijkje komen nemen en mij volgen op mijn grote avontuur....Ik ga voor 6 maanden naar Salamanca (in Spanje dus)...Hier ga ik via een talenschool Spaans leren.....afgelopen juni ben ik afgestudeerd voor HBO Maatschappelijk Werk...Het leek mij dan ook een goed moment en een goede kans om dit avontuur nu te ondernemen...veel leesplezier!!! p.s. reacties zijn altijd welkom...

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 17411

Voorgaande reizen:

03 September 2006 - 03 Maart 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: